یادم باشه دستمال کاغذی ببرم

خرید بک لینک

پس فردا ! محمد ! وای محمد! یا حتی امید! من قرار بود شاگردای اینا باشما! پس فردا اجراشون رو شاهدم

نازی عزیزم! کسی که مدت ها باهم رقصیدیم، پس فردا اولین اجرای زندگیشه

دکتر غزل! مشی! رفیقایی که دو سال باهم تمرین کردیم. دوبار باهم اجرا کردیم و چه شب و روزهایی که کنار هم نگذروندیم

زندگی جریان داره. همایش ها برگزار میشن ، مربی ها تیم میدن و بچه ها پیشرفت میکنن

فقط هر جوری حساب میکنم نمیتونم هضم کنم مجری اعلام کنه:تیم هیپ هاپ مینا نون از باشگاه الف

سالن تو دست و جیغ و هورا گم شه

ولی من بین اون تیم نباشم

بین تیمی که برای ثانیه به ثانیه پیشرفتش جون کندم

طراحی اجراهاش با خودم بود

موزیک پیدا کردناش با خودم

اموزش نصف تیم با خودم بود

ساعت تمرین ده نفر با برنامه روزانه ی من هماهنگ میشد

و حالا من نیستم! به همین سادگی!

بچه ها تمرین کردن و الان دارن روزهارو میشمرن برای اجرا! به همین سادگی!

موفق باشید بچه ها. از ته ته ته دلم امیدوارم موفق باشید

±دوستدارم ببینم واکنشم لحظه ای که تیممون بدون من اجرا میکنه چیه! گریه میکنم؟ نمیدونم!شاید

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: دستمال,کاغذی, نویسنده: بازدید: 547 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 11:24

صفحه بندی