بشین اینجا نقدت کنم!
اولا لب و لوچه ات را جمع کن. فدای سرت رفیق. باهم درستش میکنیم. هیپ هاپ باباته. خب؟
گوش بده منو.
میمیک چهره ات خوبه ولی من بیشتر میخوام.
موج هات رو از بالا میگیری!بکش پایین!
چرا هول شدی؟ صخی ام! منو توجیح کن حرکت اخر چرا هول شدی؟!
تسلطتت رو انگشتات کمه
رو دست چپ مخصوصا.
این دست چپ کار میده دستت صخی. دفعه قبلم (ویدیو اختصاصی یاسی )ایرادت همین بود
موج دستت خشکه!!!!! صخی موج دستت خشکه!!!!!!میفهمی!!؟؟؟؟
چرا حرکتارو لو میدی؟! بعد از موج دستت رو کشیدی و افزون بر خود موج سلسله بعدی حرکات رو هم به فنا دادی!
همینا.
جونم داعاش...
ما را در سایت جونم داعاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 249 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 9:53