اون مث داداشم بود.چجوری بدم توضیح بت؟

خرید بک لینک

نمیدانم سعید را یادتان هست یا نه. پستش را پیدا کنم لینک میکنم.

سعید! سعید! یادتان هست گفتم نمیدانم پیامش بدهم یا نه؟!

دادم. شناخت. گپ زدیم. تمام و کمال حفظم بود. خیلی خوشحال بودم.خیلی

بعد از مدتی باز محو شد!

به بی معرفت ها فرصت دوباره ندهید! هر کس بخواهد بماند راهش را پیدا میکند! هر کس بخواهد برود هم!

هیچوقت؛به انها که نماندند فرصت دوباره ندهید. توی ذوقتان میخورد. از ما گفتن.


+عنوان از اهنگ اون مث داداشم بود هیچکس.

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:54

صفحه بندی