چند وقت پیشا خیلی دمق بود. میگفت دلم نمیاد بهش نه بگم. میگفت پسرخالمه! دلم براش میسوزه. اذیت میشه
بش گفتم ببین فاطمه جان. تو یه دختری این تازه شروع قصه اته! یه دختر ممکنه ده تا،بیست تا،حتی سی تا خواستگار داشته باشه ولی فقط سهم یکی میشه! تو نمیتونی برای همه ی اون ۲۹ نفر باقی مونده دل بسوزونی!
نمیتونی ذهنتو درگیر همه ی این ادما کنی. درگیر غصه شون. درگیر غرورشون!
اون موقع فکر میکردم حرفام به دردش نمیخور ولی الان میفهمم خیلی هم بی راه نگفتم.
سامان میگه همه دخترا باید یه نفر رو داشته باشن که این حرفارو بهشون بزنه...
میشینه رو چهارپایه چوبی رو به روم و میگه
هوم؟باشه؟
جونم داعاش...
ما را در سایت جونم داعاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:21