۱:۳۰ از ۲ ساعت ! همشو رو بالانس کار کردم! رسید به چهار ثانیه. ۲تا چهار ثانیه زدم.
یکککک حس خوبی داره اون بالا! جاتون خالی:-D
باقیشو انعطاف پا و کتف کار کردم. عضلات پام که کلا قفل کرده ولی اوضاع کتف خیلی خوبه! دیری نمیرسه که دستمو از پشت برسونم به زمین! [حالا هر وقت رسید عکسشو میذارم الان خیلی توضیحش نمیدم]
شماهم توجه نکردین که کلا بیخیال شولدر فریز شدم؟!:| خودمم توجه نکردم:| نصفه کاره! اعصاب ادمو بهم میریزن این نصفه کاره ها!
عاااااغا! تورنادو هم سخته ها:| دو تا زدم مچ راستم پوکید!:|
دوتا فقط!!!
حال ندارم برم دوش بگیرم! له له ! خدا کنه با این وضع ساعت نه خواب باشم! اوه صخی! بیست دقیقه به نهه! پاااااشو پسر پااااااشو!
±لازم به ذکر نیست که اتاقم بوی گند میدع:|
جونم داعاش...
ما را در سایت جونم داعاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت: 0:26