من باب تمرینات چند لحظه پیش

خرید بک لینک

۱:۳۰ از ۲ ساعت ! همشو رو بالانس کار کردم! رسید به چهار ثانیه. ۲تا چهار ثانیه زدم.

یکککک حس خوبی داره اون بالا! جاتون خالی:-D

باقیشو انعطاف پا و کتف کار کردم. عضلات پام که کلا قفل کرده ولی اوضاع کتف خیلی خوبه! دیری نمیرسه که دستمو از پشت برسونم به زمین! [حالا هر وقت رسید عکسشو میذارم الان خیلی توضیحش نمیدم]

شماهم توجه نکردین که کلا بیخیال شولدر فریز شدم؟!:| خودمم توجه نکردم:| نصفه کاره! اعصاب ادمو بهم میریزن این نصفه کاره ها!

عاااااغا! تورنادو هم سخته ها:| دو تا زدم مچ راستم پوکید!:|

دوتا فقط!!!

حال ندارم برم دوش بگیرم! له له ! خدا کنه با این وضع ساعت نه خواب باشم! اوه صخی! بیست دقیقه به نهه! پاااااشو پسر پااااااشو!




±لازم به ذکر نیست که اتاقم بوی گند میدع:|

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت: 0:26

صفحه بندی