کاش شماهام رپ و هاپ هاپ گوش میدادین! الان معرفی میکردین!

خرید بک لینک

صخی بعد ازمدت ها یک موزیک نسبتا درست درمان هیپ هاپ پیدا کرد! او بسی خوجحال گشت!


±یادش به خیرا! یه زمانی پک سی دی مربیمو میگرفتم آیییییی آهنگ میریختم ! هنوزم تو هارد قدیمیم هستن! آییییی اهنگ بوووودنا!


±±±عصرا؛ چه بارون باشه چه سرد باشه چه هر چی! میرم تو حیاط تاپ راک میزنم! آییییی حال میده! کاش یه تاتامی داشتم همون جا فریزم میزدم! فوت ورت میزنم ولی دستم رسما به فنا میره! دیگه کل زمستون مراعات کردم سرما نخوردم اول بهاری سرما نخورم صلوااات:-D



۴:برم دیگه! فری و نسی صبح میرسن همه جا رو هواس:|

چهار پایه رو اپنه:-D جعبه بستنی رو شونه تخم مرغه:| ظرفارو بگو:| گااااز! یعنی رسما ممکنه از گازمون روغنی چیزی بچکه:|


۵: تف بابا! یاسر که رسما تر زده رفته!

یاااس هم والا شما از تنها رپر مجازه این خراب آباد چه انتظاری دارین؟ من انتظار دارم +۱۸ نخونه:| مفهوم موزیک مثل همه ی کارهای یاس عالیهههههه ولی خب:| ما تا الان گمون میکردیم فحش مال بهرامو سورنا و ایناس!

خلاصه ! سرکوب اهنگ جدید یاسه .

اهنگای یاسرم اصن اسم نمیبرم:| در این حد یعنی!

[کامنتا]


۶:اهنگ خوب میخوام!:| اهنگ خوب تو سبکی که خودم دوستدارم میخوام! رپ دست اول تمیز!


۷:واقعا اگه فرهاد نبود الان تا سقف خونه ظرف کثیف داشتیم:| همه حضار باهم فرهاد دوست داریم:-D


۸:رفتم بابا رفتم! الان سامان نصفمون میکنه:|:-D


۹:بعضی وقتا دوستدارم هیپ هاپ جسم داشت. بغلش میکردم و میگفتم تو بهترین بابای دنیایی پدر!


اوووومدم ساااااآماااان!

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: شنبه 5 فروردين 1396 ساعت: 11:56

صفحه بندی