Reposts

خرید بک لینک

1: یه اصلی هم هست

میگه وقتی به کسی پناهنده شدی خوبیا و تفاهم هاتونو میبینی
وقتی از کسی دل کندی،بدی ها و ناسازگاری هاتونو

2:
میدانی؟تو از انهایی هستی که حوصله ام نمیشود با گپ و گفت بشناسمت. ترجیح میدم از طریق اقدامات میدانی اطلاعات جمع اوری کنم. که مثلا شاید این اخر هفته رفتم همان کافه ای که دوستش داشتی و بدون باز کردن منو گفتم سیب زمینی پنیرطور! که مثلا همین قدر بفهمم از چه طعمی خوشت می آید.
شاید هم در ادامه به گارسون بگویم:ببین! ما یه عزیز داریم میاد اینجا سیب زمینی پنیر طور میخوره! از طرف ما بش بگو خاطرش خعلی گرانه.

3:
براش تایپ میکنم هر چیزی تاوانی داره. تاوان دوستداشتنم اثباتشه.
شت! عجب جمله ای تراوش کردم:-D


پ.ن:اولی مال رمز دار اقای بین هایت تو میهن بلاگم
دومی مال پست ان سر شهر تو میهن
سومی هم از چت دیروز پیروز با بهرام.


خیلی واکنش خاصی هم به روز مادر ندارم متاسفانه.
جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 20:36

صفحه بندی