نام برده اصلا اعصاب ورزش ندارد و در بی اعصاب ترین حالت ممکن برای بالانس زدن جانفشانی میکند
نام برده معتقد است همه ی کارها به حوصله و اعصاب و جمله ی "حسش هست" نیازمندند !حتی ورزش حتی تمرین های انرژی بخش چهارشنبه ها!
پ.ن:نامبرده قسم میخورد اگر روزی تربیت کودکی به وی سپرده شود کودک را از سه سالگی ژیمناست بار خواهد اورد. نام برده بی شک دارای عقده های ورزشی بسیاریست
±کامنتا اسرع وقت
حاضرم قسم بخوری طولانی ترین عنوان های پنلتون مال منه:-D انقد دوسدارم ببینم چه شکلی ان!حیف که نمیشه وبلاگ خودتو دنبال کنی!
بیست دقیقه بعد افزود:وی سگ گشته است. طوری که اگر این حرکت کوفتی مهم ترین بیسیک پیش رویش نبود تا اخر عمر هرگز بالانس نمیزد
وی تصمیم میگیردکه امروز در وحشیانه ترین حالت ممکن بدن سازی کار کند. آه دمبل^^
در نهایت:
وی ... عظیمی به دنیا میدهد. سپس همان را به مچ چپ پیچ خورده و کتف راست کشیده شده اش میدهد. سپس فوحش های دیگری به تمام پوست کمرش که بی دلیل میسوزد میدهد
در ادامه رکابی سفیدش را بالا زده و به پشت روی سرامیک های سرد اتاقش دراز میکشد
سوزش پشتش تمام میشود و وبگردی میکند.
نامبرده معتقد گاهی ورزش اصلا و ابدا و اصلا و ابدا چیز خوبی نیست!
وی نظرات پست را میبندد میرود دوش بگیرد و با ...ی ترین اعصاب ممکن خر زدن را اغاز کند.
نامرده از همین تریبون نسبت به ریاضی جات هم نفرت خاص خود را اعلام میدارد ولی حوصله فحش دادن هم ندارد
نامرده قادر است همین حالا به حال چهارشنبه ای که به بوغ رفت زار زده و بمیرد ...
±±±±±±عنوان اولیه :
من این لعنتی رو در بیارم،یه پرچم ایران میگیرم پشتم کل شهرو با فریاد پیروزی درمینوردم!
[مرجع این لعنتی بالانس بوده ]
کشاله چپم هنوز[یک ربع بعد]از شدت فشار میلرزه
پای چپم رو سخت زمین میذارم
و واقعاچرا نمیفهمم گاهی نباااااید ورزش کرد؟
جونم داعاش...
ما را در سایت جونم داعاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 21:33