اجازه عاغا؟ ما بغضمون گرفته. همایش به جهنم. ما میخواستیم بریم اون کافی نته!
اجازه عاغا؟ تازه میخواستیم از سیستماش عکس بگیریم ، بکنیم تو چش و چال ملت !! بگیم ما نت گوشیمون فول انتن بودا ولی به عشق خاطره ها رفتیم کافی نت!دلتون بسوزه که ما چه خاطره هایی داریم…
اگه به من باشه اون کافی نتو از رو زمین میکنم میذارمش زیر یه تنگ شیشه ای[درست مثل گل شازده کوچولو] اگه به من باشه از بوی اون کافی نت ادکلن میسازم
شما نمیفمید چرا!! شمانمیفهمید! شما پشت سیستمای اون کافی نت لعنتی قهقهه نزدین،دستای عرق کردتون رو غلطک موس هاش نرقصیده
شما یه علیرضا نداشتین که تو کل زندگیتون سر جمع ۴تا جمله هم حرف زده باشین ولی عزیز باشه. عزیزتر از خیلی از اونایی که ۴۰۰۰۰۰ جمله حرف زدین.
عاغا اجازه؟ شما نمیفهمین من میخوام برم شمال که فقط برم کافی نت!
شما نمیفهمید که حتی از بلاگفا بابت حذف ارشیوهامون ممنونم! اخه علیرضا کلن حذف کرده ولی ارشیوش تو اون سایته مونده. اونم از صدقه سر افتضاحی که بلاگفا بار اورد
شما نمیفهمین یه عمر پول تو جیبی جمع کردن برا اینکه اخر هفته ها تو سرمای زمستون و گرمای تابستون بعد یه ربع پیاده روی برسی به کافی نت همیشگیت یعنی چی
شما که سنگفرشای خونه تا کافی نتو حفظ نیستید
شما که قصه های ناتالی و رسول و علیرضا و سامان و کامیار رو حفظ نیستید
شما که با عشق و وسواس سه تا سایتی که اثری از علیرضاتوشون مونده رو سوا نکردین و ادرسش رو برا خودتون نفرستادین
فقط برا این که یه بار دیگه به اون حال و هوا برگردین و تو همون کافی نت همون مطالب رو بخونید
اجازه عاغا؟ بعضی چیزارو فقط خود ادمه که میفهمه
مثل این که این اسفند ماه دغدغه ندارم که روز تولد علیرضا دقیقا چندم بود...
+ وبلاگاتونو حذف نکنید... ملت خاطره دارن...علیرضا حذف کرد..
همایشاتونم کنسل نکنید؛ملت برنامه خاطره بازی دارن...
پ.ن:خیلی ضد حاله اگه این همایش کنسل شه!!! من حتی کوله پشتیمم گذاشتم دم دست!
جونم داعاش...
ما را در سایت جونم داعاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 1:18