خیلی هم کارتون زشته

خرید بک لینک

خیلی هم کار زشتی میکنید که بی خبر هم تماس با من رو پلمپ میکنید

هم همه ی نظراتتون بسته اس

هم یه پست رمز دار میذارین

هم یهو ناپدید میشین!

هیچم معلوم نیست دارم راجب شما صحبت میکنما علی اقا:/

الان من فک میکنم تقصیر منه:/ بس که همه اتیشا از گور من بلند میشه :| هر چند منطقا من نباید مقصر باشم ولی خب…

حالا اصن ولش کن! اصل اینه که خیلی هم کارتون زشته!

کار فوطمح هم خیلی زشت بود!درسته دیری نپایید ولی رو دلم مونده بود بگم:/ [با یه عقرب ابانی کینه ای رو به رو هستید!]

الان من فردا صبح پاشدم در هر سه بلاگمو تخته کوفتم نگید چراها! نگید!

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 1:18

صفحه بندی