تو دقیقا در این اوضاع کجایی صخره؟!

خرید بک لینک

پنلمو باز میکنم

میام ستاره ها رو نگامیکنم

بهار:زندگیم اتفاق شاد نداره

فاطمه:ارامشم ترکم کرده

رامین شرایط بغرنج

از اسم پستاتون خوف میکنم

انقد دسترسی به نتم کمه که پا همین دو دقیقه کلی منت رفته!

من زندما:/ نت ندارم :/ یه دو روز خوب باشین خب!

خواهم امد

دست کم به خاطر لبخندی که با عنوان پستاتون ماسید سعی کنید خوب باشید

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:59

صفحه بندی