حمایت از کالای ایرانی؟!؟! به چه قیمتی؟

خرید بک لینک

اصولا بنده به خرید کالای ایرانی اشتیاق فراوان دارم

و خودم در این مورد زرهای مفت زیادی سر داده ام

اما دیروز که صرف خرید کتانی دو ساعت وقت ارزشمندم حرام شد ، فهمیدم از همان ابتدا باید وارد مغازه ها شوم و بگویم از این کتانی ایرانی ها که قرچ قرچ صدا میدهند و هنوز نایستاده میفهمی پایت تویشان راحت نیست ،نه! لطفا هر چه جنس چینی دارید معرفی کنید!

صرف نظر از بنجل بودن،کارهای ایرانی به غایت غیر استاندارد!

پ.ن: کتونی ، تیشرت نیست که بگیم تو بخر فوقش زود خراب شد بیا یکی دیگه بخر بذار حمایت شه! این کتونی قراره کیلومترها روی سلامت ما مردم اثر بذاره! اگه مثل من معتقدید یا کتونی یا پابرهنه چینی ها خیلی استانداردترند!


جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: حمایت از کالای ایرانی,حمایت از کالای داخلی,کمپین حمایت از کالای ایرانی,حمایت کالایی, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:32

صفحه بندی