توجیه+ نامه ای به فرزین

خرید بک لینک

اینجانب اکیدا حق روشن کردن وای فای گوشیم رو تا جمعه ی آتی نداشتم

یه جور کمپ سامان جوش ، جهت جریمه و ترک نت

الانم هر چند خیلی سخته ولی نمیرم سروقت کامنتا یا جای دیگه ای

فقط و فقطو فقط دلم نیومد بغضی که از جواب فرزین گلمو گرفت اینجا ثبت نکنم

اینکه مربی خودم در کمال همه لطفی که بهم داشت جوابی به این در به دری و بی مربی بودن من نداد

اینکه هر روز شاید واقعا سه ساعت ذهنم درگیر این مسعله بود که حالا دقیقا باید چیکار کنم

اینکه این روزا بیش تر از هر وقتی به تمرین نیاز دارم

و هزار چیز دیگه

همه اینها و دیدن شماره تماس یه مربی مقبول از طرف فرزین یک طرف

اون احترامی که بهم گذاشت و اون طرز جواب دادنش یک طرف دیگه!

خیلیه که کسی که تو کشور حرف اولو میزنه

اینجوری به کسی که هیچ کارس و هیچ صنمی هم باهاش نداره کمک کنه !

امروز روز ترکیدنم بود یه روزه بد! یه روز پر کار از پنج صبح تا چهار و نیم بعد از ظهر !و با چاشنی دعواهای بد! یه روز که داشتم فکر میکردم چه قدر تا ته این جاده ی زندگیم تنهام!چه قددددر تنهام و تنهاتر خواهم شد! داشتم فکر میکردم این ادما قابل اعتماد که نیستن هیچ حتی به درجه سبک سنگین شدن برای قابل اعتماد بودن هم نمیرسن! این ادما عمرا که به فکر بقیه باشن، عمرا اگه کمک به بقیه براشون اندازه یه نخود هم مهم باشه

اینکه این شماره میتونه کلی مشکل گشا باشه یه طرف

و اینکه داور بریک دنس کشور،شد انرژی مثبت امشب برابری میکنه با یه دنیا

Bboy فرزین انصاری

از اینکه تو این همه مخمصه

تو این همه درد و گرفتاری

از اینکه ته منجلاب ناامیدی

با یه جمله ی: خوشبختم

با کنارهم نوشتن چندتا عدد

حالمو خوب کردی

ازت ممنووووووووووووونم



±از بابت نبودن ناگهانیم شدیییدا عذر میخوام دیگه جریمه های سامانه و ...

±±شبتون به خیر دوستای گل وبلاگیم:)

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 7:46

صفحه بندی