یه مثنوی معنوی نوشتم به قطر شاهنامه و فرستادم برای فرزین.
انواع و اقسام تورو مولا هلپ می ها رو توش پیاده کردم و به شدت امیدوارم این کار دیگه جواب بده!
یه مربی بهم پیشنهاد شد از طرف استاد قبلیم،
بعد دیوث هر دو تا اکانت اینستامو بلاک کرد:|
واقعا مربی گیر نمیادا! از کیمیا کمیاب تر شده لامصب!
فرزین تورو خدا هلپ می!
میشه دعا کنید یه مربی گیرم بیاد؟ مردم از بس تمرین نداشتم:|
++ عنوان-> رد کرو red crew
جونم داعاش...
ما را در سایت جونم داعاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 16:43