همه روزامون غروب جمعه بود که تو دل ما در میکرد غم و خستگیشو

خرید بک لینک

دل گرفتن که عصر جمعه نمیخواهد

دل گرفتن یک چمدان تنهایی نیاز دارد که همه را به زور بچپانی توی جیب کوله پشتی ات و هی همه جا با خودت ببری اش

بروی کنج تختت ولو شوی و همانطور دراز کش دنیا را قدم بزنی

دل گرفتن که شبه قدم زدن نمیخواهد!

دل گرفتن یک مشت درد میخواد که بریزی توی قهوه ی تلخ زندگی ات و هم بزنی

بعد هم قلپ قلپ،مزه مزه کنی بوی تعفنی که از کوله تنهایی تا قهوه ات رسیده

دل گرفتن هیچ چیز نمیخواهد جز خیره شدن به پاییز های زندگی ات و عکس های دو نفره ی دیگران


#عنوان از دایان

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 338 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 16:43

صفحه بندی