
چرا یکی نیس منو جمع و جور کنه؟:/ #بد_حالی من:بسه سامان تمومش کن نمیبینی کل عضلات ذوزنقه ات گرفته؟یه بار دیگه این حرکتو بزنی بدنت متلاشی میشهxa0 جمع کنxa0 سامان:چیکار کنم برات؟ورزشم نه؟چیکار کنم خوب شی من:زندگیمو جمع کن!میتونی؟عرضشو داری؟ نه!ببین؟نداری! پس خفه شو!...
ادامه مطلب