
با خودم میگم: رقص باله دونفره ش قشنگه. بهxa0محض اینکه وارد یه رابطه جدی بشم بالهxa0رو شروع میکنم.xa0 حیف که زندگی خیلی پیش بینی نشده تر از حرفای ماس.xa0 پ.ن: در واقع نگارنده به فراخی دچار است و حوصله نمیکند همین حالا باله را هم به زندگی اش اضافه کند. وگرنه که کشک چی دوغ چی!:|xa0...
ادامه مطلب