جونم داعاش

متن مرتبط با «لذت زندگی» در سایت جونم داعاش نوشته شده است

اخرش گفته بودم چرا گوه ترین نوع زندگیا باید سهم ما بشه؟

  • نیلوبلاگ

    این ورژن: یه ویس گرفته بودم پر از فحش! پر از حال بد! پرررر از حال بد! نمیذارم براتون. شب به خیر + دهنتو زندگی که دهنمونو! بی ربط:من یه پک بزرگ چسب زخم دارم. برا وقتایی که باید خودم زخم هامو ببندم!xa0 بیت بریک دنس گوش میدم،سورنا گوش میدم و برای بارهزارم تو گوگل سرچ میکنم عکس علی سورنا! تازه! میام اینجا و گپ میزنم.xa0 ۲: با موزیک های سنگین مغز خود را به گایش رسانیده سپس میخوابد.xa0 ...

    ادامه مطلب
  • لذت

  • نیلوبلاگ

    از صب تا الان بیرونم با دو تا شلوار پالتو پلیور و... لذت زندگی اونجاشه که یه پیرهن مردونه چهارخونه ریز ابی و شلوار راحتی میپوشی اما نکتش کجاس اینکه پیرهنت دوایکس لارژ باشه و صد البته دکمه هاشم که باز...

    ادامه مطلب