
این ورژن: یه ویس گرفته بودم پر از فحش! پر از حال بد! پرررر از حال بد! نمیذارم براتون. شب به خیر + دهنتو زندگی که دهنمونو! بی ربط:من یه پک بزرگ چسب زخم دارم. برا وقتایی که باید خودم زخم هامو ببندم!xa0 بیت بریک دنس گوش میدم،سورنا گوش میدم و برای بارهزارم تو گوگل سرچ میکنم عکس علی سورنا! تازه! میام اینجا و گپ میزنم.xa0 ۲: با موزیک های سنگین مغز خود را به گایش رسانیده سپس میخوابد.xa0 ...
ادامه مطلب
از صب تا الان بیرونم با دو تا شلوار پالتو پلیور و... لذت زندگی اونجاشه که یه پیرهن مردونه چهارخونه ریز ابی و شلوار راحتی میپوشی اما نکتش کجاس اینکه پیرهنت دوایکس لارژ باشه و صد البته دکمه هاشم که باز...
ادامه مطلب